Rendezvények műsorvezetése

rendezveny_atl2A Filmművészeti Egyetem műsorvezető szakán négy év alatt sokat beszélgettünk arról, hogy mit kell tudnia egy műsorvezetőnek, mitől lesz valaki jó műsorvezető. Az egyik legemlékezetesebbet, a stúdiógyakorlat órákat tartó Bárdos Andrástól hallottam. Ő mindig azt tanácsolta nekünk, hogy akármiben is veszünk részt műsorvezetőként mindig „folyassuk át” magunkon a történéseket. Vagyis mindig találjuk meg, hogy számunkra mi érdekes az adott műsorban, díjátadóban, konferencián, céges rendezvényen, legyenek kérdéseink, találjuk meg önmagunkat az adott eseményben, eseményen. Azt próbálta átadni nekünk, hogy a jó műsorvezető képessége, hogy sajátjának tud érezni mindent, amiben részt vesz, minden témához magát hozzáadva tud odaállni, minden helyzetben talál egy olyan emberi szempontot, amitől kialakul egy kapocs közte és a hallgatók/nézők/résztvevők között. Én pedig igyekszem megfogadni a tanácsot…

Legfontosabb referenciák:

MKB  – ügyféltalálkozó
Borsodi – sajtórendezvény
Maidan Consulting – ügyféltalálkozó
MILE – ügyfélnap
Raiffeisen – dolgozói hétvége

Soproni – sajtótájékoztató
Mars Hungary – ügyféltalálkozó
Commerzbank  – dolgozói hétvége
CityBank – dolgozói rendezvény
Danubius Hotels Group – vezetői rendezvény
L’Oreal – partnertalálkozó
CIB – roadshow
Republic Group – családi-és ügyfélnap
Magyar Termék Védjegy – partnertalálkozó
PWC – partnertalálkozó

Élelmiszer szaklap élelmiszeripari konferenciája
Youth on the Move (Európai Uniós ifjúsági konferencia)
Lollipop díjátadó gála
Utazás kiállítás
Nemzeti Művészklub
Visegrádi Palotajátékok
Hipnózis díjátadó gála
Content Marketing Award díjátadó gála 

Reklámok