Rendezvények műsorvezetése

rendezveny_atl2A Filmművészeti Egyetem műsorvezető szakán négy év alatt sokat beszélgettünk arról, hogy mit kell tudnia egy műsorvezetőnek, mitől lesz valaki jó műsorvezető. Az egyik legemlékezetesebbet, a stúdiógyakorlat órákat tartó Bárdos Andrástól hallottam. Ő mindig azt tanácsolta nekünk, hogy akármiben is veszünk részt műsorvezetőként mindig „folyassuk át” magunkon a történéseket. Vagyis mindig találjuk meg, hogy számunkra mi érdekes az adott műsorban, díjátadóban, konferencián, céges rendezvényen, legyenek kérdéseink, találjuk meg önmagunkat az adott eseményben, eseményen. Azt próbálta átadni nekünk, hogy a jó műsorvezető képessége, hogy sajátjának tud érezni mindent, amiben részt vesz, minden témához magát hozzáadva tud odaállni, minden helyzetben talál egy olyan emberi szempontot, amitől kialakul egy kapocs közte és a hallgatók/nézők/résztvevők között. Én pedig igyekszem megfogadni a tanácsot…

Legfontosabb referenciák:

MKB  – ügyféltalálkozó
Borsodi – sajtórendezvény
Maidan Consulting – ügyféltalálkozó
MILE – ügyfélnap
Raiffeisen – dolgozói hétvége

Soproni – sajtótájékoztató
Mars Hungary – ügyféltalálkozó
Commerzbank  – dolgozói hétvége
CityBank – dolgozói rendezvény
Danubius Hotels Group – vezetői rendezvény
L’Oreal – partnertalálkozó
CIB – roadshow
Republic Group – családi-és ügyfélnap
Magyar Termék Védjegy – partnertalálkozó
PWC – partnertalálkozó

Élelmiszer szaklap élelmiszeripari konferenciája
Youth on the Move (Európai Uniós ifjúsági konferencia)
Lollipop díjátadó gála
Utazás kiállítás
Nemzeti Művészklub
Visegrádi Palotajátékok
Hipnózis díjátadó gála
Content Marketing Award díjátadó gála